2010年8月3日 星期二

會考頂你

明天是會考放榜,最後一次。

地球毁滅前的最後一次。


兩年後,2012,末代高考,今天的恐怖已預定了會再來的。

如果我今天勉強碌得過,可能是預言了兩年後死得更慘,
有誰像他們沒有昐望呢?
有誰會明白他們呢?


我想是今年的中四同學吧。2012年,也是第一屆的香港中學文憑考試。


如果,我是他們的話,我會這樣談天。

「頂你,兩年前考16分,如果我入唔到大學都唔知re唔repeat好」
「頂你,我地連past paper都冇得跟,我都係亂嚟咋,如果repeat我地約埋一齊做同學囉」
「頂你,我宜家repeat,都唔知識唔識啦,仲有通識呢,然後大學仲要讀四年,我咪好蝕!」
「頂你,你得十幾分你以為自己係咩,注定係掹車邊架啦,你怨乜嘢!」
「頂你,就算好彩俾我碌到入U,遲一年出來,遲一年開始還錢呀!」
「頂你,又唔好咁灰,可能入到呢,三年搞掂出嚟做,廿幾萬好快還晒架咋,我就注定使多八萬啦頂你。」
「頂你,咁易就唔使講咁多啦,一個唔好彩連副學士都冇得讀呀,你地嗰年加埋我地嗰年的人一齊爭呀頂」
「頂你,我地想架。好心你啦,我就話冇得揀一定要讀足六年者,你有中五學歷就出嚟做啦,宜家高不成低不就,喺度爭生晒,抵你死。」
「頂你,我想架,靚啲我出嚟做左model啦,靚啲又入到大學我做左主播啦!使喺度同你爭!」
「頂你,讀多一年,又使多啲錢,做到五十歲都未還晒啲錢啦,幾時先儲到錢買樓呀!」


頂。我都想問幾時可以儲到錢。

沒有留言:

張貼留言